Aanmeldingsformulier

Middels het invullen van dit formulier meldt u zich aan bij v.v. Zwaluwen. U bent hierna nog geen lid en er ontstaat nog geen betalingsverplichting. Na ontvangst van het ingevulde formulier nemen wij contact met u op voor een proeftraining of voor een definitief lidmaatschap.

Wil je kind graag voetballen, maar is er thuis te weinig geld? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Zij zijn er ook voor zzp’ers met te weinig opdrachten. Zij betalen voor kinderen en jongeren tussen de 0 en 18 jaar de contributie en eventueel de spullen zoals voetbaltenue en voetbalschoenen.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Jeugdfonds Sport & Cultuur.

De contributie dient aan het begin van het seizoen te worden voldaan, door overmaking van het gehele contributiebedrag. Het is ook mogelijk de contributie in tien termijnen te betalen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Wij maken voor het innen van de contributie gebruik van NIKKI.

Je wordt lid voor minimaal een heel seizoen en bent derhalve ook contributieplichtig voor een heel seizoen.

Opzeggingen dienen vóór 1 juli 2024 te worden gedaan door het versturen van een e-mail naar [email protected]. Na deze datum word je geacht het lidmaatschap met een seizoen te hebben verlengd.

Klik hier voor een overzicht van de contributie voor het seizoen 2023/2024.

Inzet als vrijwilliger:
Zwaluwen kan niet zonder de inzet van vrijwilligers. Wij verwachten dat de leden of in geval het een jeugdlid betreft de ouder/verzorger daarin een bijdrage levert. Wij hebben verschillende vrijwilligersfuncties. Aan de hand van de aangegeven voorkeur(en) zullen wij u benaderen om af te stemmen wat uw inzet voor de vereniging kan zijn. Lid/ouder/verzorger is bereid zich incidenteel in te zetten als:

* = verplicht