Lidmaatschap & Contributie

Aanmelding lidmaatschap

Aanmelden? Klik dan op lid worden en vul het aanmeldformulier in. Wij nemen vervolgens contact op voor een proeftraining.

Bevalt het van beide kanten en wil je een lidmaatschap afsluiten dan vragen wij een geldige legitimatie van de speler en het inschrijfgeld van € 17,50. Nieuwe leden dienen daarnaast ook direct een half of volledig seizoen te betalen. Wanneer leden gedurende het seizoen instromen wordt tot en met 31 december van ieder jaar, het volledige contributiebedrag berekend. Na deze datum zal het contributiebedrag naar rato berekend worden.

Administratieve ledenadministratie:
Peta van der Hoogt
Aanwezig: donderdag van 19.00 – 20.00 uur en zaterdag van 10.00 – 11.00 uur

Financiële ledenadministratie:
NIKKI

Administratiekosten, termijnbetalingen en contributie

Met het bestuur is een vast bedrag afgesproken m.b.t. de administratiekosten in het geval van maandelijkse termijnbetalingen. Deze administratiekosten bedragen 10% van uw contributie, met een maximum van € 19,- per seizoen. Deze kosten worden opgeteld bij de contributie wanneer je in maandelijkse termijnen betaalt. Mocht je ondanks deze uitleg nog vragen hebben, verwijzen wij je door naar de website van NIKKI.

Vergoedingen via derden

Iedereen moet bij Zwaluwen kunnen sporten. Het is leuk, gezond én goed voor de sociale contacten. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar liefst 1.000.000 mensen in Nederland leven rond het bestaansminimum en missen dit onderdeel in hun leven. Daarom dragen de gemeente Vlaardingen en het Fonds Schiedam Vlaardingen financieel bij om ook deze mensen te kunnen laten sporten.

In Vlaardingen waren er al regelingen voor kinderen tot en met 17 jaar en jongvolwassenen tot en met 27 jaar. Per januari 2023 is er nu ook een regeling voor volwassenen. Deze regelingen zorgen ervoor dat de contributie van een vereniging deels of vaak zelfs volledig wordt betaald (tot 250 euro) en er wordt gekeken wat er verder nodig is aan spullen. Daar helpt de Sportspullenbank bijvoorbeeld bij of je krijgt een waardebon van het resterende bedrag. Wij mogen als vereniging of sportaanbieder zelf geen aanvraag indienen bij het Volwassenenfonds. Dat doet een tussenpersoon, ook wel een intermediair genoemd. Denk je dat je recht hebt op deze financiële ondersteuning? Maak dan een afspraak met zo’n intermediair via het Volwassenfond Sport & Cultuur.

Tijdens het gesprek wordt beoordeeld of je recht hebt op financiële ondersteuning. Daarna wordt een officiële aanvraag ingediend die binnen drie weken wordt beoordeeld. De contributie wordt rechtstreeks aan de vereniging betaald. De financiële ondersteuning geld voor één jaar, dus elk jaar volgt er een gesprek met de tussenpersoon.

In het geval je gebruik maakt van een vergoeding dien je tevens NIKKI hiervan op de hoogte te stellen. Wanneer de vergoeding is ontvangen zal NIKKI eventueel contact met je opnemen, wanneer er nog een resterend bedrag open blijft staan. Dit resterende bedrag dient men zelf aan NIKKI te voldoen.

Let op!

Met het bestuur zijn een aantal vaste afspraken gemaakt die NIKKI en het bestuur zullen volgen gedurende het seizoen:

1. Indien wenselijk kun je, op verzoek, rechtstreeks betalen op het bankrekeningnummer van NIKKI, informeer hier naar per e-mail op [email protected].
  2. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI, al jouw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kun je per e-mail aan hen voorleggen.
  3. NIKKI heeft toestemming van de vereniging om bij uitblijven van betalingen een incassobureau in te schakelen, natuurlijk gaan wij als bestuur en NIKKI als onze partner ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

Contributiegelden

contributie.png

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!