Schrijf je nu in voor de Jonger Oranje Talentendag bij v.v. Zwaluwen

9 maart 15:00  Vrijdag 3 mei 2024 in de meivakantie organiseert Jonger Oranje in samenwerking met meerdere scouts van profclubs de Jonger Oranje Talentendag op ons complex. meer »

Programma Zaterdag 6 januari

2 januari 12:15  Programma Oliebollentoernooi Zaterdag 6 januarimeer »

Jaarlijkse oliebollentoernooi 2024 voor de jeugd

26 november 11:15  Op zaterdag 6 januari 2024 vindt tussen 08.00-14.00 uur traditiegetrouw het oliebollentoernooi van Zwaluwen plaats voor alle jongens en meiden jeugdteams.meer »

FIFA 23 Toernooi bij v.v. Zwaluwen

21 oktober 17:00  FIFA is altijd een van de meest populaire games op de markt geweest. En dat is vandaag de dag nog niet veranderd. De voetbalgame is namelijk nog steeds razend populair. In deze game kan je als speler met een land of zelfs specifieke club spelen. De eerste editie werd al in 1993 uitgebracht en had in de eerste paar edities de naam ‘FIFA Soccer’ en ‘FIFA Football’. Deze game is ontwikkeld door EA Sports en er zijn EK en WK edities verkrijgbaar. Ieder jaar komt er weer een nieuwe game op de markt. Hierbij krijgen alle ploegen, spelers en competenties een update. Dit zorgt er mede voor dat de kwaliteit van het spel ieder jaar verbetert. Door de populariteit van de game ontstond het FIFA toernooi. Hierin strijden spelers tegen elkaar. Een FIFA 23 toernooi zorgt voor enorm veel plezier. Niet gek dus dat dit wereldwijd een van de meest populaire toernooien is. Op zaterdag 21 oktober organiseren wij voor onze leden het FIFA 23 toernooi. Deelname is gratis dus schrijf je snel in!meer »

Ga naar archief